Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 310

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 406

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 01-02-2008 21:11:53

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Archlinux.dk opdateret

Efter flere ugers udvikling er det endelig lykkes at konvertere designet fra Archlinux.org over til et tema som Wordpress er villig til at tage uden at lave alt for meget brok. Jeg undskylder mange gange men jeg har aldrig lavet den slags før og det har taget tid at sætte sig ind i tingene smile

Som de fleste nok hurtigt opdager så er temaet magen til det på Archlinux.org. Dette er gjort fordi det gør det nemmere at holde designet up2date på længere sigt. Hvis der er nogen der synes det er dumt at efterligne andre er jeg helt enig og jeg tager meget gerne imod forslags til alternative forslag til design. Indtil da vil Archlinux.dk følge designet på Archlinux.org.

Forummet er desuden også under udvikling hvor der arbejdes på at skifte til punBB og hvor designet ligeledes passer sammen med bbs.archlinux.org. Dette kommer nok til at tage lidt tid endnu før det er helt færdigt.
Hvis der er fejl på siden eller små irreterende detaljer så kontakt mig venligst per mail: julemand101@gmail.com da jeg meget gerne vil rette op disse ting.

http://www.archlinux.dk/?p=195

Administrator for Archlinux.dk

Board footer