Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 03-03-2008 10:00:26

jan-portugal
Ny på Archforum
Registreret: 25-01-2007

Danske wiki-sider

Af forskellige årsager såsom ekstra arbejde, familiebesøg osv , mǻ jeg tilstå, at jeg ikke har haft så meget tid på det sidste til at opdatere de danske wiki-sider.

Begynderguiden er derfor ikke helt opdateret, så jeg beder jer om at tjekke med den originale, hvis der skulle være foretaget nogle væsentlige ændringer.

Jeg håber at jeg får lidt tid til overs i løbet af de næste par uger, så i det mindste selvsamme begynderguide opdateres.

Hvis der er nogen, der har lidt tid til overs, vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg ikke har monopol på de danske oversættelser wink

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 03-03-2008 16:34:29

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: Danske wiki-sider

Tror ikke jeg får tid til det da jeg ikke engang har tid nok til at arbejde på det nye forum i disse tider. Men hvis tiden kommer skal jeg se på det.

En smart detalje ville være hvis der stod i den danske guide hvilken version af den engelske der blev oversat fra så man på den måde kan se hvilke rettelser der skal ses efter.

Administrator for Archlinux.dk

Board footer