Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 08-08-2008 20:29:12

johan.budh
Ny på Archforum
Fra: Sønderborg
Registreret: 08-08-2008

kitchensync?

Hej - ja så blev det tid til at prøve Arch og jeg må sige at jeg har været en del distroer igennem efterhånden, men Arch er bestemt helt sin egen - indtil videre er jeg nyforelsket.

Til sagen:
Jeg har en Lifedrive liggende og ville gerne kunne synkronisere den med Kontact. Ifølge KDE's officielle side skulle Kitchensync være KDE4's erstatning for Kpilot, men jeg kan ikke finde den i repo?
Nogen der ved om det er bevidst p.g.a. ustabilitet af programmet (kan heller ikke se den i AUR) eller anbefale en anden måde at gøre det på? (med Kontact, da jeg foretrækker den frem for Evolution)

Det eneste konstante er forandring

#2 29-08-2008 14:04:50

Borelia
Hyppig poster
Registreret: 01-01-2007

Re: kitchensync?

Tror egentlig du kan pacman -S kdepim kdepimlibs

eller du kan hente denne

ftp://ftp.archlinux.org/other/kdepim/ki … te.tar.bz2

Men jeg ved ikke, om det er det du leder efter.

eller
aur/libopensync-plugin-kdepim 0.36-1                           
    KDE-Pim plugin for OpenSync

Sidst ændret af Borelia (29-08-2008 14:10:35)

~..Many times I wished there was an "undo" in real life.~

Board footer