Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 29-08-2008 13:58:38

holscher
Ny på Archforum
Registreret: 17-06-2008

Ping nøgleord på irc

Hey

Kunne vi ikke indføre et nøgleord, som man skal skrive hvis man har et spørgsmål, ligesom der er på #ubuntu-dk?

På den måde vil der være større chance for at folk får (hurtigere) hjælp.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 29-08-2008 22:12:16

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: Ping nøgleord på irc

Hm jeg ved ikke om det skulle betyde noget som helst. Personligt holder jeg øje med alt aktivitet i IRC kanalen da jeg synes det er vigtigt at folk får et svar. Dog kan jeg ikke se hvad der sker i Xchat når jeg er på de andre skrivebord så jeg er mange gange "blind" i flere minutter.

Men altså hvad forhindre folk i at aktivere "hjælp" som nøgleord? Jeg vil mene at det er det ord som langt de fleste bruger når de har brug for hjælp. Eller hvad med nøgleordet "problem". Uanset hvad er det hos klienten at nøgleord skal indføres og ikke hos serveren. Selvfølgelig kan man så skrive i emnet at folk skal skrive et bestemt ord for at få hjælp. Men helt ærligt. Hvor mange personer er der i kanalen som kun vil hjælpe og ikke hyggesnakke? Hvis det viser sig at hovedparten kun er i kanalen for at yde support så skal jeg nok tilføje en besked i emnet omkring nøgleord. Men jeg vil altid betragte alle beskeder som lige vigtige for alt form for kommunikation er vigtigt. Især når vi har en lidt halvdød kanal smile

Administrator for Archlinux.dk

Board footer