Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 21-09-2008 14:34:00

Borelia
Hyppig poster
Registreret: 01-01-2007

usb

Det er sgu ved at blive lidt kompliceret. Før KDE4.1 dukkede op kunne jeg sætte en usbstick i og der kom meget hurtigt et icon frem på desktop - det gør der ikke mere og der sker heller ikke noget i Dolphin, har prøvet diverse løsninger men intet virker. Før kunne jeg også lige tømme min mobil k850i for billeder, ved at bruge blåtand, eller usb kabel - det virker heller ikke mere. Jeg er desværre ofte tvunget til at bruge min bærbare computer fra arbejde med windows i, for at lave de almindelige ting efterhånden, det er ved at være lidt af en nedtur.
Bluetooth manager 0.3 kommer fint frem når jeg starter den, for blutooth daemon starter også når jeg booter maskine. Den finder også min mobil, men jeg kan ikke få den til at bonde som det vist nok hedder.
De 2 ting kunne jeg da godt tænke mig at finde en løsning på - !? Hvis der er en som har haft samme problem og kan hjælpe.

Reg: Grrr.. sorry har fået usb til at virke - men mangler stadigvæk bluetooth.

Sidst ændret af Borelia (21-09-2008 14:45:32)

~..Many times I wished there was an "undo" in real life.~

Board footer