Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 10-10-2008 19:41:39

BlackMuddler
Periodisk poster
Fra: Sydsjælland, Vordingborg
Registreret: 15-10-2007

Er her stadig ..

Hej Arch'er ...

Ja - Der er stadig liv i mig ..

Men Archlinux x86_64 fungere bare .. Der er ingen problemer at berette om. Så det er kun en lille - go Arch - fra mig...

Ha' en god weekend.

Sidst ændret af BlackMuddler (10-10-2008 19:41:52)

// BlackMuddler
---
Har du kigget til din linuxbox idag ?

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 10-10-2008 21:50:03

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: Er her stadig ..

Hehe så siger jeg også lige jeg stadig er her. Er begyndt på universitet og tiden er ikke lige til at lave en frygtelig masse. Håber jeg inden længde får styr på tingene og kan holde siden opdatereret igen. Men jeg tjekker forummet hver dag så bare rolig smile

Har også lige installeret en x86_64 installation og det kører bare (efter en del små vanskeligheder med lib32 pakker) smile

Administrator for Archlinux.dk

Board footer