Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 15-05-2009 18:23:45

mchlbk
Ny på Archforum
Registreret: 15-05-2009

Er Arch velegnet til en netbook?

Hej,

Jeg er ny her og er blevet foreslaaet at indstallere Arch paa min netbook i stedet for WinXP, som den er foedt med. Er Arch velegnet til dette formaal - og har I nogle gode forslag til at strikke et godt system sammen?

Indtil videre har jeg eksperimenteret med at laegge Xubuntu plus LXDE pa computeren, men som det fremgaar kan jeg ikke indstille keyboardet til dansk layout.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#2 15-05-2009 20:37:16

jan-portugal
Ny på Archforum
Registreret: 25-01-2007

Re: Er Arch velegnet til en netbook?

Jeg har installeret - med held - Arch Linux på min Asus EEE 1000H, der var født med Xandros.

Prøv at tjekke wiki'en - der er en del om netop det emne.

Board footer