Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 11-06-2009 07:39:40

atte
Periodisk poster
Registreret: 05-06-2009

thunderbird default client

Hejsa

Når jeg starter thunderbird får jeg en dialog op med "Use Mail/News as the default client for:", hvor jeg kan se at thunderbird kun er sat til default klient for mail. Jeg kunne selvfølgelig 1) fjerne fluebenet i "Always perform this check when starting Mail/News" eller 2) køre gnome (hvor jeg fornemmer at den slags ting normalt styres. Jeg kunne imidlertid godt tænke mig en ren løsning, så hvor sætter jeg thunderbird til default klient for mail/rss, MAO; hvor kikker thunderbird når den påstår den ikke er default klient?

NB: Jeg bruger openbox samt PCMan til at styre ikoner på desktoppen.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 11-06-2009 15:55:18

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: thunderbird default client

Jeg ved ikke om det er en renere løsning men jeg foretrækker selv at angive de forskellige steder hvilket program jeg bruger. Så jeg slår det altså fra dette tjek.

Administrator for Archlinux.dk

Board footer