Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 18-03-2011 10:54:56

jesperKTUX
Ny på Archforum
Fra: Danmark
Registreret: 18-03-2011
Website

Linux Podcasts

Ja, dette bliver måske betragtet som spam, da jeg nu skamløst promoverer mit eget podcast. Men jeg forestiller mig at i tilføjer jeres egne favorit podcast (om nogen) i tråden wink.

http://www.kanaltux.dk

Er et podcast, jeg laver sammen med min gode ven Peter. Det omhandler Open Source ud fra et Linux perspektiv i en ikke al for teknisk tone. Peter er Fedora-mand og jeg selv er for nyligt konveteret til Arch. Af samme årsag handlede vores første udsendelse naturligvis om Fedora og Arch. Jeg forestiller mig at der fra min side kommer meget mere Arch relateret stof i showet, da dette er blevet mit primære system. Så tips og tricks fra jer erfarne Archies er mere end velkomment smile

Hvad lytter/ser i andre af podcasts ?

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 18-03-2011 15:17:05

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: Linux Podcasts

Ja nu lavede jeg lidt reklame for Archlinux.dk i en kommentar til jeres første podcast og så må jeg nok leve med at i finder på at komme herind og lave reklame den anden vej. wink

Som jeg også skrev i kommentaren så er det et rigtigt godt initiativ i har gang i og jeg glæder mig til at se jeres fremtidige podcasts. Selv ser/hører jeg ikke så mange podcasts og følger kun med i jeres og så thisweekinlinux på YouTube.

Hvad angår gode råd omkring Arch Linux er der jo mange små tricks rundt omkring. Jeg vil sige at når du begynder at føle dig hjemme i systemet så begynd at rod lidt med AUR og yaourt. Ellers er Arch Linux bare generelt ret simpelt så der er ikke vildt mange Arch specifikke ting da det er rimelig vanilla. smile

Men held og lykke med det. Du er velkommen til at join vores IRC kanal på irc.freenode.net @ #archlinux.dk

Administrator for Archlinux.dk

Board footer