Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 13-05-2011 10:57:40

nbca
Periodisk poster
Registreret: 25-08-2010

[LØST] rc.d?

I forbindelse med opdateringen af initscripts har jeg opdateret den, men jeg kan ikke finde rc.d kommandoen på min computer hverken i sbin eller /usr/bin. Er det blot mig eller mangler det i den nyeste opdatering?

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 13-05-2011 12:39:32

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: [LØST] rc.d?

Jeg kan se den stadig ligger i testing den version hvor den er blevet omdøbt til rc.d. Så hvis du kører med alm. repo. så redder den stadig rc.

http://www.archlinux.org/packages/testi … itscripts/

Administrator for Archlinux.dk

#3 13-05-2011 15:23:11

nbca
Periodisk poster
Registreret: 25-08-2010

Re: [LØST] rc.d?

roll Jeg skød vist lidt hurtigt på 'nyt indlæg'.... Jeg søgte blot forums igennem, men kiggede ikke i packages...
Mange tak for information!

Sidst ændret af nbca (13-05-2011 15:24:26)

Board footer