Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 26-09-2011 06:29:11

totex71
Ny på Archforum
Registreret: 05-08-2011

[LØST] apache php server

hey der ude smile har installeret apache for php og kan ikke finde ud af hvor jeg skal smidde mine php filer ind henne så jeg kan se dem i min browser?? nogen der ved hvor de skal smides hen?

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#2 26-09-2011 06:52:01

totex71
Ny på Archforum
Registreret: 05-08-2011

Re: [LØST] apache php server

okay fant ud af det. det var bare nogle permissions der ikke var givet smile og man skulle smide dem ind i /srv/http/

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#3 26-09-2011 08:50:29

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: [LØST] apache php server

Udmærket jeg markerer den som løst smile

Administrator for Archlinux.dk

Board footer