Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 08-10-2006 18:09:08

Peque
Ny på Archforum
Fra: Møn -> Sydsjælland
Registreret: 14-05-2006
Website

Ibm x60 eller lign --> IPW3945

Hejsa allesammen.

Jeg vil såmænd bare sige at jeg oplevede store problemer omkring det trådløse netværk på en IBM X60, hvor det er IPW3945 modulet man skal bruge til det.

Jeg kunne ikke komme på krypterede netværk, og derfor lavede jeg lidt om på et script masi lavede for lang tid siden og har derfor lavet en pakke med den netværksscanner/profil håndtering og uploadet den til AUR.

Den kan findes som wns og består egentlig af 2filer - wns og wnsd

Til denne pakke vil jeg nu også sige kanon tak til MasiX - som egentlig er manden bag ved dette script.

No place like 127.0.0.1

Hvad er det værste der kan ske i livet ???
Man lærer noget hver dag....

Board footer