Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 03-01-2007 13:33:32

mixi
Ny på Archforum
Fra: Tilst
Registreret: 22-11-2006
Website

Comix

Jeg kunne virkelig godt bruge at comix lå i AUR, men så vidt jeg kan læse mig frem til på archlinux.org, at det er kun noget som de overvejer at lægge i AUR...
Til jer som ikke kender Comix, så bruges den til at læse tegneserier og som billede fremvisningsprogram...
Jeg synes personligt at det bedste program til læse tegneserier på computeren, som findes til linux....

Må guderne være med Danerne

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 03-01-2007 18:28:28

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: Comix

Øh sorry men hvad er det man først bliver blind på?

http://aur.archlinux.org/packages.php?d … mp;ID=4847

Desuden ligger den på community serveren som du blot skal tilføje i din pacman.conf

Skriv dette i pacman.conf

Kode:

[community]
# Add your preferred servers here, they will be used first
Include = /etc/pacman.d/community

Efter du har tilføjer community til pacman.conf så skriver du:
pacman -Sy comix

Ellers kan du hente pakken her:
ftp://ftp.archlinux.org/community/os/i6 … pkg.tar.gz

Pakken installere du ved pacman -U comix-3.6-1.pkg.tar.gz

Administrator for Archlinux.dk

#3 03-01-2007 20:10:50

mixi
Ny på Archforum
Fra: Tilst
Registreret: 22-11-2006
Website

Re: Comix

Mange tak, sidst jeg hørte noget var den ikke var kommet på nogle server endnu... Men det var da rart, så kan jeg få læst nogle tegneserier

Må guderne være med Danerne

Board footer