Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 06-02-2010 15:27:21

SSTC
Ny på Archforum
Registreret: 11-06-2009

[LØST] Eagle virker ikke efter sidste opdatering

Hey allesammen

som overskriften antyder så er eagle holdt op med at virke efter sidste opdatering.
når jeg prøver at starte det får jeg følgende.

$ eagle
./eagle: error while loading shared libraries: libpng12.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory

nogen som kan hjælpe?

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 06-02-2010 15:47:46

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: [LØST] Eagle virker ikke efter sidste opdatering

Jeg er klar over jeg ikke lige har fået lagt nyhederne op på archlinux.dk men der er sket en større opdatering hvad angår lige præcis libpng:
http://www.archlinux.org/news/482/

Der er i den anledning kommet en ny PKGBUILD til eagle her:
http://aur.archlinux.org/packages.php?ID=15941

Så hvis du ikke har opdateret Eagle så gør det.

Administrator for Archlinux.dk

#3 06-02-2010 16:58:13

SSTC
Ny på Archforum
Registreret: 11-06-2009

Re: [LØST] Eagle virker ikke efter sidste opdatering

Takker.. det løste problemet

der stod jeg skulle tilføje libpng12 i PKGBUILD.. men endte med bare at installere libpng12 og derefter eagle..

så nu virker det

Board footer