Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 21-10-2008 18:54:18

serverin
Ny på Archforum
Registreret: 21-10-2008

Ny til arch linux :D

Hej alle sammen, jeg er ny her, og ny til arch linux..

er det bare mig som er uvidende, når jeg booter fra den iso fil jeg har brædt ned på en cd, så kommer der noget med at jeg kan trykke på tab så komemr der en liste frem med en masse komandoer, og jeg kan ikke rigtig komme videre..
så min bøn er om i kan guide mig videre, for vil virkelig gerne prøve arch linux...

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#2 21-10-2008 20:40:05

jan-portugal
Ny på Archforum
Registreret: 25-01-2007

Re: Ny til arch linux :D

Du kunne jo prøve at kigge på dem her:

http://wiki.archlinux.org/index.php/Category:Dansk

Board footer