Dansk Arch Linux forum

For det danske Arch Linux community

Du er ikke logget ind.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

#1 29-01-2009 09:23:13

martin22cph
Ny på Archforum
Registreret: 29-01-2009

Logitech SqueezeCenter ?

Hej alle,

Logitech SqueezeCenter ?

Jeg er helt ny Arch bruger fra og med igår, og kan kun sige det et dejligt system.

Alt køre bare så super på min lille IPX server, bestående af en Intel Atom Duel Core 1.6GHz m. 2 GB ram og 500 GB harddisk.

Jeg har arbejdet med FreeBSD og det er jo et dejligt server system, de to systemer har en hel del til fælles, så jeg føler mig rigtig godt hjemme i Arch.

Jeg ville høre om nogle af jer er kommet igennem og fået instaleret SqueezeCenter via Perl Source versionen, har læst der skulle være en del problemer nemlig med hensyn til perl versionen og har en del problemer med at finde en guide - som rigtig viser hvordan man gør ?

Har du en guide ?
Har du fået det til at virke ?
Hvor kan jeg evt. finde hjælp ?

Mvh

Martin

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 348

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 349

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/vzn258/domains/archlinux.dk/public_html/forum/include/parser.php on line 333

#2 29-01-2009 09:47:04

julemand101
Admin
Fra: Brabrand
Registreret: 18-04-2006
Website

Re: Logitech SqueezeCenter ?

Eftersom det ikke er noget Arch-relateret problem men mere et Linux-relateret vil jeg råde dig til at spørge flere steder en blot her eftersom vi ikke er så mange brugere samt sandsynligheden for at nogen af os har hørt eller brugt det omtalte program.

Jeg lavede lige en hurtig søgning på bbs.archlinux.org og fandt flere tråde om problemet samt evt. løsninger:
http://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=47180
http://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=45988

Administrator for Archlinux.dk

Board footer